Ekonomi

Enerjisa Enerji’nin tüm hizmet kanalları Toroslar bölgesinde kesintisiz hizmet vermeye devam ediyor

Türkiye’nin 11 ilini etkisi altına alan depremlerin ardından ilk günden itibaren ağır hasar gören elektrik şebekesini yeniden canlandırmak ve bölge halkının ihtiyacını karşılamak için sahada var gücüyle çalışan Enerjisa Power, depremden etkilenen ve yoğun göç alan illerde müşterilerine sunduğu hizmetlerin en hızlı ve kesintisiz ilerlemesi. için tüm kaynaklarını seferber eder.

Türkiye’nin elektrik dönüşümüne öncülük eden lider dağıtım, perakende satış ve müşteri çözümleri şirketi Enerjisa Enerji, deprem sonrası faaliyetleri sonucunda depremden etkilenen beş ilde faaliyetlerine devam ediyor. Bölgede elektrik arzında normale geçişi sağlayan Enerjisa Power; Depremden etkilenen 5 ilde (Hatay, Osmaniye, Gaziantep, Adana ve Kilis) ve depremden yoğun göç alan Mersin, Ankara ve İstanbul’da müşteri hizmetlerini en verimli şekilde sunmak için birçok hizmet kanalını aktif olarak kullanmaktadır. bölgeler.

Depremden etkilenen illerde abonelik işlemlerini gerçekleştirmek isteyenler, 444 4 372 numaralı Enerjisa Müşteri Hizmetleri Merkezleri, Enerjisa İşlem Merkezleri ve Enerjisa Davet Merkezi’nden kesintisiz hizmet alabilirler. deprem sonrası hizmete uygun, portatif araçların analizleri ile işlemler gerçekleştirilmektedir. Enerjisa Power, bölgedeki elektrik hizmetlerinin kesintisiz devamı için gerekli tüm çözümleri geliştirerek müşterileri için seferber olmaya devam edecektir.

Tüm teknolojik altyapımız ve deneyimli insan kaynağımız depremden etkilenen vatandaşlarımızın hizmetinde.

Enerjisa Perakende Satış Şirketleri Genel Müdürü Ersin Esentürk “Depremden etkilenen 11 ilden 5’i faaliyet bölgemizde yer alıyor. Bundan dolayı bölgedeki çalışanlarımız ve aileleri büyük ölçüde etkilendi ve etkilenmeye devam ediyor. Kaybettiğimiz meslektaşlarımızın, ailelerinin ve vatandaşlarımızın üzüntüsüyle bir an önce sahadaki elektriğin tekrar eski haline getirilmesi ve vatandaşlarımızın elektriğinin sağlanması için var gücümüzle çalıştık. Şimdi ise deprem bölgesindeki hizmet noktalarımız, online kanallarımız ve davet merkezlerimiz ile depremden etkilenen vatandaşlarımızın süreçlerini en verimli şekilde yürütmek için çalışıyoruz. İhtiyaç anında hizmete açılamayan merkezlerimizi portatif araçlarımızla telafi ediyoruz. Depremden etkilenen illerden yoğun göç alan illerimizde tüm süreçleri en hızlı şekilde, herhangi bir aksama olmadan tamamlıyoruz. Tüm teknolojik altyapımız ve deneyimli insan kaynağımız afetten etkilenen vatandaşlarımızın hizmetine sunulmuştur.” söz konusu.

Afetten etkilenen müşterilere özel uygulamalar devreye alındı

Enerjisa müşterilerine ve yeni müşteri olmak isteyenlere sağlanan imkanlar ve uygulamalar aşağıdaki gibidir:

  • OHAL kapsamında hayatta kalanlar aboneliklerini garanti ücreti ödemeden tamamlayabilirler.
  • 2 adet Portatif Servis Aracı İskenderun ve Osmaniye’de hizmet vermektedir.
  • Bölgede Enerjisa Müşteri Hizmetleri Merkezi ve Enerjisa Süreç Merkezi olarak 46 nokta bulunurken; Bunlardan 35 tanesi çalışır durumda. Enerjisa Müşteri Hizmetleri Merkezleri hafta içi, Enerjisa Süreç Merkezleri ise hafta içi ve Cumartesi günleri hizmet vermektedir.
  • OHAL bölgelerinde hizmet veren merkezler ve taşınabilir araçlara ilişkin bilgiler Enerjisa internet sitesinde duyurulmaktadır.

Kaynak: (BYZHA) – Beyaz Haber Ajansı

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu